Organizacja imprezy integracyjnej

Firmę, czy to małą, czy to dużą, tworzą ludzie. Ludzie nie urodzili się ze wbudowanymi różnymi umiejętnościami, muszą je zdobywać. Zarządzając firmą bardzo ważne jest dbanie o stały rozwój pracowników, ale też o ich relaks. Wypoczęty pracownik to efektywny pracownik. Jak to zrobić?

Motywacja jest kluczem do sukcesu każdego zespołu. Bez wiary we własne działania, nierealnym jest osiągnięcie czegokolwiek. Najwięksi tego świata, jak np. Ray Kroc, który całym sercem wierzył w powodzenie barów szybkiej obsługi z burgerami i colą, determinacją podbijają świat. Jak zmotywować swoich pracowników?

Jest takie stare powiedzenie: Łączmy przyjemne z pożytecznym. Szukając miejsca na szkolenie warto uwzględnić poszkoleniowy relaks. Hotel z salą konferencyjną jest idealnym rozwiązaniem. Po całym, wyczerpującym dniu pogłębiania wiedzy relaks w hotelowym spa lub drink ze współpracownikami to ‘brilliant idea’. Pomysłem wyżej niż idealnym jest hotel gdzieś z dala od miasta, taki hotel Beskid, gdzie zespół będzie miał możliwość spędzenia wolnego czasu, zdrowo i aktywnie.

Nauka i ładowanie baterii – pożyteczne i przyjemne. Ładowanie baterii jest równie ważne, co wiedza. Bez wypoczynku i regeneracji, nawet Albert Einstein nie odkryłby teorii względności. Naukowo udowodniono, że im wyższy poziom stresu, tym niższa efektywność. Są sytuacje i branże, w których narażenie na stres znacznie przewyższa normy. Nie wiele można z tym zrobić, a rozwiązaniem jest wsparcie procesu regeneracji poprzez organizowanie pracownikom różnych atrakcji.

Dobry manager wie, że mimo olbrzymich korzyści technologicznych, jakie daje automatyzacja procesów, nic nie jest w stanie zastąpić wykwalifikowanego, lojalnego pracownika. Ktoś kiedyś powiedział, że człowiek jest najdoskonalszą maszyną, której możliwości są niemierzalne. Zespół znający swoją wartość i lojalny wobec pracodawcy to siła nie do pokonania.

Właśnie dlatego tak ważne jest obserwowanie i słuchanie ludzi, z którymi się pracuje. Słuchanie i rozumienie, wyciąganie wniosków, rozwiązywanie konfliktów i zapobieganie kolejnym. Przekierowywanie energii na właściwe tory. To cechy dobrego kierownika.